برای مشاهده جزئیات بر روی هر کدام از عناوین ( مانند رابط کاربری سایت ) کلیک کنید

خدمات طراحی وب سایت

رابط کاربری سایت

رابط کاربری اپلیکیشن

رابط کاربری داشبورد

اول بریم ببینیم ux/ui چی هست اصلا؟

با کمی تحقیق و دقت روی سایت هایی که مخاطبای بیشتری دارن مثل سایت اخبار یا فروشگاه های اینترنتی به این نتیجه می‌رسیم که طراحای سایت چند ویژگی مختلف تو طراحی سایت رعایت می‌کنن که باعث بازخورد مثبت کاربر ها می‌شه. این ویژگی ها عبارتند از زیبایی منحصر به فرد و حس رضایت کاربران از سایت و امکانات سایت.

UX  چیه؟

به طور کلی  UX مخفف User Exprince Design به معنی رفتار و بازخورد کاربر نسبت به سایت و یا کالای موجود تو سایته. به طور بسیار خلاصه تجربه کاربری یعنی طراحی یا بهبود محصول برای کاربر و از دید کاربر. طراحی تجربه کاربری یعنی فرایند افزایش رضایت و وفاداری مشتری با طراحی و بهبود مواردی مثل سهولت استفاده، افزایش لذت استفاده از محصول، دسترسی به محصول و تمام مواردی که در تعامل بیشتر کاربر و محصول نقش دارن. همونطوری که از این تعریف مشخصه ، درسته که ما عبارت تجربه کاربری رو بیشتر در خصوص وب سایت ها ،اپلیکیشن ها یا موارد مربوط به تکنولوژی به کار می بریم اما واقعیت اینه که هرجا که محصول وجود داره ، تجربه کاربری هم وجود داره پس تجربه کاربری مفهومی صرفا وابسته به تکنولوژی نیست. تجربه کاربری دربرگیرنده تمام تعاملات کاربر و محصول هست.

طراح سایت باید احساسات و هیجانات کاربر رو نسبت به سایت و یا کالای موجود رو خوب بشناسه و محیطی رو طراحی کنه که تمامی این احساسات و هیجانات رو تحریک کنه. طراح سایت مهمترین عضو تیم شماست که می‌تونه تاثیر مثبت و یا منفی روی کسب و کار شما بذاره.

UI چیه؟

UI مخفف کلمه User Interface و به معنی رابط کاربریه. همونطور که مطالعه کردین در طراحی سایت UX بر احساس کلی کاربر نسبت به محصول و یا سایت هست اما UI خلاف UX به صفحه بندی سایت توجه داره.طراحی  UI، ظاهر سایت و اولین بازخورد کاربره. طراحی UI به این معناست که طراح سایت باید روی نحوه نمایش محصولات و یا سایت تمرکز کنه. در UI صفحات باید جذابیت خود رو به کاربر نمایش بدن. هر ویژگی و خواص ظاهری سایت شما منحصر به فرده و طراح سایت شما باید ظاهر سایت رو دلنشین تر جلوه بده تا کاربر رو جذب سایت کرده تا بتونه راحت از محصولات و سایت استفاده کنه. امروزه سایت هایی که تو رنکینگ قرار دارن توجه بسیار بیشتری نسبت به دیگر سایت ها به قسمت UI دارن.

طراحی_uiux
طراحی

♣ تحقیقات بازار و مصاحبه با کاربر:

بعد از دریافت بریف و گفت و گو با کارفرما، طراحای ما شروع به کاوش تو دنیای کاربرا میکنن و نیاز ها و مشکلاتشون رو پیدا میکنن.

♣ طراحی وایرفریم و نمونه اولیه:

بعد از گذر از مرحله قبل و فهم مسئله، شروع به تولید ایده و راه حل های خلاقانه، ارزیابی اون ها و ایجاد نمونه های اولیه از ایده های برتر میکنیم، ایده ها تست شده و  بهترین اون ها انتخاب میشه.

♣ طراحی نهایی و تست کاربرد پذیری:

در این مرحله ایده انتخاب شده رو پرورش میدیم تا به یک راه حل کاربردی و چشم نواز برسیم، اما این آخر فرآیند نیست و ما چندبار ایده رو با کاربرای نهایی ارزیابی میکنیم.

"طراحی ui وب سایت و اپلیکیشن شما مهم ترین جلوه از  کسب و کار شماست. رابط کاربری وب سایت شما بیانگر تصویر برند شماست.بدون شک اولین و مهمترین قدم برای ورود به اینترنت، طراحی سایتی زیبا و معتبر ه. پس طراحی ui و ux وب سایت شما بسیار پر اهمیته. ما  به خوبی می دونیم که چجوری وب سایتی تاثیر گذار و در خور برند شما ایجاد کنیم"

طراحی رابط کاربری سایت

هر کسب و کار فعالی که می خواد وارد دنیای کسب و کارهای آنلاین بشه و سایت داشته باشه باید از مسیر طراحی ui  و ux عبور کنه. ما در هم تیم با داشتن تجربه بالا و نیرو های متخصص تو این زمینه، رابط کاربری وب سایت شما رو طبق استاندارد های جهانی طراحی می کنیم . رابط کاربری طراحی لندینگ پیج ها، صفحات اصلی، صفحات داخلی، پنل کاربری، پنل مدیریت، نسخه های دارک و لایت، نسخه ریسپانسیو یا به عبارتی نسخه موبایل، باز طراحی سایت فعلی، طراحی یک پروژه کامل از ۰ تا ۱۰۰ رو شامل میشه.

طراحی ui سایت

طراحی رابط کاربری اپلیکیشن موبایل

طراحی ui اپ

این قضیه برای همه ثابت شده که از بچه کوچک گرفته تا پیر مرد چند ساله همگی الان گوشی در دست دارن. استفاده از گوشی های موبایل جزئی از سبک زندگی مدرن رو شامل میشه. روزانه نرم افزار های زیادی برای گوشی های موبایل طراحی میشه. این نرم افزارها باید طوری طراحی بشن که کاربرا رو جذب خودشون کنن و اونا رو به یه کاربر و مشتری وفادار تبدیل کنن. با جذب این کاربرا فرآیند فروش محصول، افزایش محبوبیت و کسب درآمد بیشتر اتفاق میوفته. تیم طراحی هم تیم با بالا ترین کیفیت ممکن این کار رو برای شما انجام میده تا بتونین میون رقبای خودتون خوش بدرخشین. مهم نیست که تو چه زمینه ای فعالیت می کنین، استارت آپ هستین و یا ایده های جدیدی برای شروع یه کسب و کار جدید دارین. هم تیم با توجه به اون چه که نیاز دارین این کار رو براتون انجام میده.

طراحی رابط کاربری سایر سیستم و نرم افزار ها

ما به جز خدمات طراحی رابط کاربری وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل خدمات طراحی برای سایر سیستم عامل ها و نرم افزار ها مثل ویندوز، مک، لینوکس، آی او اس ،نرم افزار های تحت وب، شبکه های تلوزیونی ،پنل و داشبورد و … رو هم انجام می دیم.

ui-داشبورد
طراحی4_uiux

♣ طراحی چشم نواز:

سایتی که قراره برات طراحی کنیم هم برای خودت چشم نوازه و هم برای کاربرانت و بهت این قول رو میدیم که قراره بدرخشی

♣ ارتباط بهتر کاربران با سایت:

ما قرار پل ارتباطی که یکم مشکل داره و خرابه رو تعمیر کنیم که کاربرای با سایت شما خیلی بیشتر از قبل ارتباط بگیرن.

♣ بازدهی بیشتر از سایت:

وقتی کاربر از طراحی وتجربه کاربری شما لذت ببره وب سایت شما یادش میمونه و به همه معرفیتون میکنه.

چرا طراحی UI سایت و اپ توسط هم تیم ؟

ما یک تیم متخصص داریم که کار شما رو به صورت حرفه ای انجام میدن. نیرو های متخصص در زمینه های :ایده پردازی – طراحی رابط کاربری – طراحی تجربه کاربری – روانشاس رنگ – تست کننده طرح

با توجه به طراحی حرفه ای  طرح  شما و استفاده از نیرو های متخصص برای اینکار هزینه ای که ما دریافت می کنیم کاملا منطقی و مناسبه. می تونین قیمت ها رو با جاهای مختلف مقایسه کنین متوجه میشین که با توجه به خدماتی که ما ارائه میدیم قیمت پیشنهادی کاملا مناسبه

ما چندین ساله که در زمینه طراحی رابط کاربری فعالیت می کنیم و نمونه کارهای فوق العاده قوی داریم. کافیه نگاهی به نمونه کار های ما بندازین و ببینین  که قدرت ایده پردازی ما چقدر قویه و طرح ها چطور پیاده شدن.

طراحی رابط کاربری بدون داشتن ایده و خلاقیت هیچ نمی ارزه! تیم ما همیشه به روزه و متخصص ایده پردازی داره که کارش ایده پردازی برای طراحی هر چه بهتر طرح شماست. طرح شما با توجه به نوع کسب و کارتون بررسی میشه و با ایده پردازی پا به مرحله طراحی میذاره.

سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ماست. ما همیشه سعی می کنیم همه طرح ها رو با کیفیت بالا برای مشتری هامون طراحی و ارسال کنیم چون کیفیت پایین در خور مشتری های ما نیست.

کافیه کمی به سابقه کاری ما یه نگاهی بندازین و پیام های رضایت مشتری ها رو مشاهده کنین. اولویت ما برای انجام پروژه ها رضایت مشتری همراه با پشتیبانی قوی هست.

" تماس و سفارش آنلاین خدمات هم تیم "

چت آنلاین (پایین سمت راست در دسترس است)

پیام به واتس اپ ۰۹۱۴۴۳۲۴۳۱۶ (فقط چت)

تماس مستقیم (دفتر) ۳۵۵۹۵۷۱۹ ۰۴۱

ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما