برای مشاهده جزئیات بر روی هر کدام از عناوین ( مانند سایت فروشگاهی ) کلیک کنید

خدمات طراحی وب سایت

سایت شرکتی

سایت شخصی

سایت خبری

سایت آموزشی

سایت پزشکی

مشابه دیجیکالا

طراحی سایت اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله راه اندازی شعبه آنلاین هر کسب وکاریه و با توجه به افزایش نقش فضای مجازی و تاثیر اون روی تک تک جنبه های زندگی امروز، برای باقی موندن تو صحنه ی صنعت و رقابت ضروریه.اگه تا حالا رویای داشتن سایت و راه اندازی کسب و کارتون رو تو سرتون داشتین حالا زمانش رسیده که با طراحی سایت‌ وردپرس به رویای خودتون برسین. وردپرس راه سریعیه برای طراحی سایت حرفه ای و کارآمد که باهاش می تونین براحتی خدماتتون رو از طریق دنیای گسترده اینترنت در معرض دید همگان قرار بدین. با داشتن سایت دلخواهتون، موتورهای جست و جو شما رو یک برند به دنیا معرفی خواهند کرد.

آیا میدونستین %30 دنیای وب رو سایت های وردپرسی تشکیل دادن؟

وردپرس یا worpress یک نرم افزار حرفه ای و اوپن سورس برای طراحی سایته. سایت های طراحی شده با وردپرس مزایای زیادی مثل مدیریت آسان، سئو عالی و کاربر پسند بودن رو دارن. طراحی سایت با وردپرس به دلیل داشتن قالب های متنوع و افزونه های فراوانش موجب شده که 30 درصد از دنیای وب رو به انحصار خودش دربیاره.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه اکثر مردم ترجیح می‌دهن فعالیت ها و حتی خرید مایحتاج روزانه خودشون رو بصورت آنلاین انجام بدن و حضورشون تو فضای مجازی و اینترنت روز به روز در حال افزایشه ، بنابراین کسب و کار شما فارغ از نوع فعالیتی که دارین برای معرفی خدمات و ارتباط گرفتن با مخاطب به یک سایت اختصاصی نیاز داره.  یک سایت حرفه ای با سرعت بیشتر و صرف هزینه کمتری از هر نوع تبلیغات، کسب و کار شما رو ارتقا داده و باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شه و به این ترتیب مشتریان بیشتر و در نتیجه سود بیشتری برای شما به ارمغان میاره. توجه داشته باشین که حضور و فعالیت برند شما تو شبکه های مجازی با وجود تاثیر مثبتی که بر کسب و کار و معرفی شما داره، صرفا برقراری ارتباط محدود با مخاطب محسوب می‌شه و کافی نیست! تیم طراحی سایت هم‌تیم با هدف ارتقا سطح کیفیت با تخصص و مهارت بالا انواع خدمات و پشتیبانی سایت رو ارائه داده و تا رسیدن  به سود حداکثری همراه شماست، با ما تماس بگیرین….

طراحی_سایت

ویژگی هایی که باعث می شه سایت های بزرگ دنیا برای طراحی سایت وردپرس رو انتخاب کنن

با استفاده از افزونه ها و قالب های متنوع و فراوان وردپرس می‌شه امکانات جالب و جذابی به سایت اضافه کرد..

امروزه امنیت وب سایت مولفه مهمی برای صاحبای کسب و کارهای اینترنتیه. وردپرس با بروزرسانی های مستمر و رایگان و افزونه های امنیتی قوی این مهم رو براتون فراهم میکنه

سئو بحث بسیار داغ این روزهای کسانیه که همیشه برترینن. طراحی سایت وردپرس موجب ایجاد یک سایت سئو بیس میشه که به خوبی با موتورهای جست و جو هماهنگ میشه.

بعد از طراحی سایت این موضوع که سایت شما بتونه روی هر نوع دستگاهی شکل ظاهری خود ش رو حفظ بکنه و ظاهری یکسان داشته باشه مهمه. وردپرس ریسپانسیو سایتتون رو روی هر دستگاهی از جمله لب تاب، موبایل و تب لت فراهم می کنه.

اگه می خواین  سایتتون چند زبانه باشه و هر کاربری چه تو ایران و چه تو خارج از ایران بتونه با سایتتون براحتی کار کنه ما به شما طراحی سایت با وردپرس رو پیشنهاد می‌دیم. سایت وردپرسی قابلیت ساپورت زبان های مختلف رو براحتی داره.

ممکنه شما یک سایت داشته باشین ولی بعد مدتی بنا به دلایلی دوست داشته باشین تغییراتی رو سایتتون اعمال کنین. نگران نباشین با وردپرس هر زمانی که شما بخواین براحتی سایتتون قابل توسعه و تغییره.

یکی از قسمت های مهم هر سایت پنل مدیریت اونه. کار کردن با پنل مدیریت وردپرس بسیار آسونه و هر فردی به راحتی می تونه مدیریت سایتش رو در اختیار بگیره و تغییرات جالب و جذابی به سایت اضافه بکنه.

کار کردن با وردپرس بسیار آسونه و هر فردی که علاقه مند به سایت و طراحی سایت باشه به راحتی میتونه کار با وردپرس رو یاد بگیره.

با استفاده از صفحه ساز های گرافیکی مختلف وردپرس می‌شه صفحات وب زیبا و کاربردی بدون داشتن دانش کدنویسی ایجاد کرد

طراحی سایت با وردپرس به شما این امکان رو میده که انواع سایت از جمله سایت های خبری، سایت های فروشگاهی، سایت شرکتی، سایت شخصی، سایت چند منظوره و اختصاصی داشته باشین.

برنامه نویسان وردپرس میتونن فرآیندها و ظاهر اختصاصی سایت شما رو با توسعه انواع افزونه ها و قالب وردپرس با کیفیت بالا روی سایتتون اجرا کنن

فیلتر جستجو یکی از مواردیه که باعث می شه کاربر در سایت ها دچار سردرگمی نشه و براحتی به مطلب موردنظرش برسه.

سایت فروشگاهی

سایت_فروشگاهی

امروزه به دلیل استفاده ی همگانی از اینترنت،  سبک و شیوه ی افراد هم تغییر کرده، به این صورت که برای خرید کالاها و خدماتشون از طریق اینترنت بررسی میکنن و فروشگاه های مختلف و اجناسشون رو نگاه میکنن و اقدام به خرید میکنن. بنابراین شما هم اگر فروشگاهی دارین میتونین برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنین و به این صورت میزان فروش تون رو چندین برابر افزایش بدین. طراحی سایت فروشگاهی، افتتاح شعبه جدیدی از فروشگاه شماست. این شعبه جدید محدودیت مکانی و زمانی نداره و همیشه و هر جا و در واقع به صورت 24 ساعته محصولات و خدمات شما مستقیم و بدون واسطه در دسترس مشتری خواهد بود. همچنین مشتری می‌تونه بین تنوع بسیار بالایی محصول مورد نظرش رو انتخاب، نظرات سایر افراد و خریداران رو در ارتباط با اون مشاهده و نهایتا یک خرید آنلاین سریع و لذت بخش رو تجربه کنه. بنابراین همین امروز این شعبه ی جدید رو افتتاح کنین! تیم ما با آخرین متدهای طراحی وب سایت اصولی و مبتنی بر سئو و بالاترین سطح کیفیت این اطمینان رو به شما میده تا بهترین میزبان آنلاین رو برای مشتریای شما طراحی کنه.

چرا طراحی سایت فروشگاهی مهمه ؟

شما میتونین با اقدام به طراحی سایت فروشگاهی و با معرفی محصولات و اجناسی که دارین و قرار دادن عکس با کیفیت از محصولات و توضیحاتی مختصر در مورد ویژگی محصولات، هزاران مشتری جدید پیدا کنین. با طراحی سایت فروشگاهی، سرعت و میزان  فروش شما افزایش قابل توجهی پیدا میکنه. تیم حرفه ای هم تیم در این زمینه همراه شماست تا فروشگاه آنلاین تون رو به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنین.

سایت شرکتی

سایت شرکتی

سایت های شرکتی برای معرفی یک استارت آپ و یا سازمان و ارگانی طراحی می‌شن . سایت های شرکتی به شرح کار شرکت ، وظایف کارمندان ، نمونه کار ها ، وجه تمایز ها و مسائلی از این قبیل اشاره دارن . مخاطبین این وب سایت ها ، کسایی هستن که با این شرکت ها آشنا هستن و با جستجوی اسمشون تو موتور های جستجو به دنبال آدرس و یا شماره تماس برای برقراری ارتباط هستن . در طراحی سایت های شرکتی ، رعایت رنگ سازمانی اون شرکت تو اولویته . رعایت رنگ سازمانی شرکت نوعی برندینگ محسوب میشه که تقریباً هدف هر شرکتی ساخت هویت بصری بهینه برای مخاطب های خودشه. پس با این تفاسیر اصول و تمرکز طراحی وب سایت های شرکتی ، معرفی برند و ساخت نوعی هویت بصری در ذهن مخاطبینشه .

داشتن یک وب سایت برای کلیه شرکت ها ، خارج از بحث اعتبار دهی ، نوعی امتیاز برای برقراری تعاملات و ارائه اخبار مهم شرکته. البته وب سایت های شرکتی حتماً مخصوص شرکت ها نیستنن . هر وب سایتی که در قالب معرفی خدمات ، نمونه کار ها و همچنین اطلاعات تماس راه اندازی میشه ، در صورتی که شخصی نباشه ، صرفاً شرکتیه. لازم به ذکر ه که وب سایت های شرکتی از ایده ای خاص پیروی نمیکنن و همچنین قصد ارائه خدمات خود به صورت آنلاین رو ندارن. طراحی وب سایت های شرکتی اهداف مشخصی رو دنبال میکنن: اول مشخصات شرکت و نحوه کارکرد ، دوم اطلاعات تماس و نمونه کار ها ، سوم اعتبار بخشی و برقراری تعاملات بیشتر ، و در پایان ارائه اخبار مهم و اساسی شرکت ، اهداف راه اندازی وب سایت های شرکتیه.

چرا طراحی سایت شرکتی مهمه ؟

شما با اقدام به طراحی سایت شرکتی، میتونین به صورت اینترنتی و آنلاین هم فعالیت داشته و خدمات ارائه بدین و همچنین با قرار دادن رزومه کاری شرکت در سایت میتونین حیطه کاری خودتون رو به تمام مخاطبان و بازدید کنندگان سایت معرفی کنین و مشتری و شرکای تجاری زیادی  رو از این طریق جذب کنین و فعالیت های شرکت رو گسترش بدین.

سایت شخصی

سایت_شخصی

وبسایت شخصی

اگر کسب و کار شخصی دارین و یا فریلنسر هستین، داشتن یک وب سایت به افزایش فروش و آگاهی از برند شما کمک میکنه، وب سایت شخصی باید با توجه به روحیه شما، کسب و کار شما و پرسونای مخاطب شما طراحی بشه، و در همه صفحات شخص شما عطف کار باشه، تا مدام به مخاطب یادآوری بشه که شما هستین و این خدمات ارزنده قراره توسط شما ارائه بشه، اگر تصمیم دارین که کسب و کار شخصیتون رو گسترش بدین و یا می‌خواین نام و نشونتون به سر زبون ها بیفته، اصلی ترین مرکز توجه داشتن وب سایته چرا که وب سایت در همه جای دنیا به عنوان یک منبع معتبر شناخته می شه و کسانی که دارای وب سایت هستن از اعتبار و دیسیپلین خاصی برخوردار هستن.

چرا طراحی سایت شرکتی مهمه ؟

شما با اقدام به طراحی سایت شرکتی، میتونین به صورت اینترنتی و آنلاین هم فعالیت داشته و خدمات ارائه بدین و همچنین با قرار دادن رزومه کاری شرکت در سایت میتونین حیطه کاری خودتون رو به تمام مخاطبان و بازدید کنندگان سایت معرفی کنین و مشتری و شرکای تجاری زیادی  رو از این طریق جذب کنین و فعالیت های شرکت رو گسترش بدین.

سایت خبری

سایت_خبری

وب سایت خبری و مجله ای از اون دسته وب سایت‌هاییه که می بایست توجه خاصی به فرآیند طراحی UI و UX اون بشه، چرا که تجربه کاربری خوب منجر به بهبود بانس ریت و سئو می‌شه و مخاطبان وب سایت روز به روز بیشتر می‌شه، که طراحان هم تیم این موارد را حتما مد نظر خود قرار می‌دن. اگه برای سازمانتون نیاز به ایجاد خبرگزاری دارین و یا تصمیم به ایجاد یک وب سایت خبری و مجله ای حرفه ای دارین ما به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به نوع مخاطب و محتوای هدف یک وب سایت حرفه ای داشته باشین. بسیاری از افراد مشتاق و علاقه مند به اطلاع از وقایع و رویدادها هستن و همواره خبرها رو پیگیری میکنن و چون در حال حاضر دنیای اینترنت پیشرفت بسیاری داشته و تمامی افراد کارهای روزمره خودشون رو از طریق اینترنت انجام میدن و این پیشرفت باعث شده که نقش روزنامه ها کمرنگ تر شده و افراد برای دریافت آخرین اخبار و جدید ترین رویدادها در جهان به اینترنت و سایت های خبری مراجعه کنن بنابراین با طراحی سایت خبری اخبار و وقایع روز که در کشور و جهان پیش میاد در اختیار کاربران اینترنتی قرار می گیره وسایت های خبر و خبرگذاری به علت اینکه اطلاع رسانی میکنن علاقه مندان زیادی دارن و از محبوب ترین و پر بازدید ترین سایت ها هستن.

چرا طراحی سایت خبری مهمه ؟

اگه شما در زمینه اطلاعات و اخبار فعالیت میکنین برای بهتر دیده شدن نیاز به طراحی سایت دارین و یک ضرورت در کار برای شماست. با گسترش شبکه های اجتماعی اهمیت و نیاز به سایت های خبری بیش تر شده و چون به نوبه ی خود و با توجه به ماهیت فعالیت از پربازدید ترین سایت ها هستن شما با درج مطالب مفید و به روز میتونین به کسب و کار خبری‌ خود رونق داده و درآمد زایی کنین و همینطور میتونین قسمتی از سایت را برای تبلیغات در نظر بگیرین و با پذیرش تبلیغ در سایت میزان درآمد خود را بالا تر ببرین.

سایت آموزشی

سایت_آموزشی

آموزش یکی از پر درآمدترین صنعت‌های دنیاست، اگر شما مدرس هستین و یا به تدریس و فروش دوره‌های آموزشی علاقمندین، پیشنهاد میشه یک وب سایت آموزشی داشته باشین.شما در وب سایت‌های اموزشی میتونین دوره‌های آموزشیتون رو به فروش بذارین، امکان محدود کردن دانلود، امکان آزمون گیری، ارائه سرتیفیکت و یا باز شدن دروس تو تایم خاصی رو میتونین داشته باشین، ممکنه آموزش شما سریالی باشه، تو چنین شرایطی می‌تونین با ایجاد عضویت ویژه کاربران در سایت آموزشیتون به کسب درآمد بپردازین.  وب سایت آموزشی باید دسترسی راحتی داشته باشه و از سرعت لود مناسبی هم برخوردار باشه، توضیحات دوره‌ها می بایست مفصل باشه و به خوبی با توجه به پرسونای شما نوشته بشه که کمک شایانی به موفقیت فروش شما میکنه.

چرا طراحی سایت آموزشی مهمه ؟

میشه به صورت اختصاصی برای متخصصان هر موضوع که تمایل به داشتن سایت دارن طراحی بشه و در این صورت سایت علمی به صورت تک موضوعی طراحی میشه و اطلاعات تخصصی و کاربردی در اختیار کاربران قرار میده و اطمینان از صحت خبر ها و همینطور ذکر منبع معتبر بسیار مهم هست و قرار دادن امکان چت آنلاین برای کاربران، همانند میزگردی برای تبادل اطلاعات و اشتراک گذاری خبر ها هست که قابلیت بسیار مهمی هست و ازین طریق کاربران میتونن به تبادل اطلاعات، بحث و گفتگو و ارائه نظریه های علمی بپردازن . از مزیت خوب طراحی سایت علمی میتونیم به ایجاد بستری برای آموخته های علمی در فضای اینترنت و انگیزه ای برای طرح ایده های علمی توسط کاربران اینترنتی اشاره کنیم.

سایت پزشکی

سایت_پزشکی

با نفوذ اینترنت در کشور، امروزه بسیاری از افراد برای یافتن اطلاعات پزشکی و درمانی موردنیازشون، قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنن. از منظر پزشکی باید بگیم که در چند سال اخیر با طیف کمتری از بیماران سنتی روبرو هستیم؛ حتی بعضی از اون ها از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، اقلام درمانی موردنیازشون رو تهیه می‌کنن. بنابراین فعالان حوزه پزشکی اعم از پزشکان و مراکز و شرکت‌های خدمات درمانی برای معرفی و بهتر دیده شدن خدماتشون باید حضوری فعال تو فضای مجازی داشته باشن.طراحی وب سایت پزشکی ضمن ارتقای سطح خدمات سلامت کشور می‌تونن به ارتباط بهتر بیماران با پزشکان و افزایش آگاهی اون ها از خدمات پزشکی نقش اساسی ایفا کنن. زمانی بود که مردم و بیماران زمان خیلی زیادی رو برای مراجعه به پزشکان و رزرو نوبت و تماس تلفنی رو از طریق مراجعه حضوری صرف می کردن ولی با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و بهره گیری از خدمات آنلاین تو حوزه پزشکی هم امکان ارائه خدمات گسترده و حرفه ای پدید اومده.

چرا طراحی سایت پزشکی مهمه ؟

طراحی سایت پزشکی باعث شده که پزشکان تو محیط مجازی به معرفی خودشون بپردازن و در زمینه تخصص و حیطه کاری خودشون مقالات مرتبط ارائه بدن و اطلاعات مفید و سازنده در اختیار کاربران قرار بدن و حتی به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز افراد باشن بنابراین از این طریق به راحتی و سهولت میتونن در دسترس بسیاری از افراد در سرتاسر کشور باشن.

سایت مشابه دیجیکالا

سایت_فروشگاهی

چرا طراحی سایت مشابه دیجیکالا مهمه ؟

طراحی سایت همیشه یه یک صورت نیست و  با توجه به امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته میشه در دسته بندی های مختلف قرار می گیره مثلا سایت فروشگاهی ممکنه ساده و معمولی و بدون امکانات باشه و یا ممکنه همچون سایت فروشگاهی دیجی کالا کامل و دارای امکانات پیشرفته و فراوون باشه. طراحی سایت فروشگاه های بزرگ و مجهز مثل دیجی کالا که محصولات بی شماری دارن و روز به روز به شمار محصولات اضافه میشه نیاز هست که برای آن انبارداری مجزا طراحی بشه و فروشگاه دیجی کالا یک قسمت مدیریتی داره و شامل سیستم حسابداری و انبارداری و مدیریتی هست که بسیار پیچیده تر از شکل ظاهری سایت هست و کاملا واضح هست که برنامه نویسی و طراحی بسیار قوی و پیچیده ای داره.

چرا طراحی سایت وردپرس با هم تیم؟

تیم ما با دقت کامل تمام نیازها و ایده های شما رو گوش می دن و در نهایت تمامی اون ها رو در قالب یک سایت حرفه ای به شما تحویل می دن.

مرحله بعد نیاز سنجی از شما، ارائه بهترین و کاربردی ترین راهکار که بیشترین بازدهی رو به همراه داشته باشه. کیفیت بالا، زمان و هزینه کمینه جز اولویت های ما برای شماست.

زمانی که طراحان ما در حال طراحی سایت شما هستن، شما می تونین به راحتی تغییرات رو مشاهده کنین و نظراتتون رو به طراحای ما انتقال بدین تا نتیجه نهایی دقیقا دلخواه شما باشه.

با آموزش های حضوری و غیر حضوری که هم تیم به شما ارائه می ده، براحتی قادر خواهین بود همه  قسمت های سایت خودتون رو مدیریت کرده و مستقل بشین.

نگران نباشین! بعد از تحویل سایتتون ما شما رو تنها نمیذاریم و قدم به قدم تا تسلط کامل به سایتتون شما رو همراهی می کنیم و تغییرات مدنظرتون رو روی سایت اعمال کرده و نحوه اجرا تغییرات را آموزش خواهیم داد.

" تماس و سفارش آنلاین خدمات هم تیم "

چت آنلاین (پایین سمت راست در دسترس است)

پیام به واتس اپ ۰۹۱۴۴۳۲۴۳۱۶ (فقط چت)

تماس مستقیم (دفتر) ۳۵۵۹۵۳۴۷ ۰۴۱

ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما