طراحی بروشور سیناپرواز گلباد

هدف اصلی از چاپ یک بروشور، معرفی محصولات و خدمات به مشتریان و مخاطبان است. اما یک بروشور مؤثر علاوه بر معرفی محصولات فعلی، باید دورنمایی از برنامه­‌هایی که قرار است در آینده انجام دهید را هم در معرض دید مخاطب قرار دهد. برای مثال، فرض کنید که شما صاحب یک شرکت تولید مبلمان هستید. در این صورت، بروشور شرکت شما باید شامل تصاویر محصولات تولیدی، معرفی ویژگی‌­های شاخص، برتری‌­های شرکت شما نسبت به شرکت­‌های رقیب، اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش و راه‌­های ارتباطی با شما باشد. حتماً توجه داشته باشید که یک بروشور خوب علاوه بر داشتن متن­ جذاب و تأثیرگذار، حتماً باید شامل عکس‌­ها و تصاویر متعدد نیز باشد.