در دنیای دیجیتالی امروز با وجود ایمیلها، پیامرسانها و شبکه های اجتماعی، کاتالوگ همچنان یکی از بهترین ابزارهای معرفی کسب و کار و فروش محصولات است. طراحی کاتالوگ نیز مانند هر هویت بصری با استراتژی درست، تاثیر بسزایی در فروش محصولات و خدمات یک برند دارد.
مهم نیست شما کسب و کارتان را تازه شروع کرده باشید یا مدتهاست که فعالیت دارید؛ در هر صورت طراحی کاتالوگ محصولات می تواند همیشه و در همه حال مشتری های جدیدی را به سوی کالا و خدمات شما جذب کند. اما به یاد داشته باشید که هر کاتالوگی با هر طرحی نمیتواند نتایج مطلوبی برای شما داشته باشد.