برای مشاهده جزئیات بر روی هر کدام از عناوین ( مانند طراحی لوگو ) کلیک کنید

خدمات طراحی گرافیک

کارت ویزیت

ست اداری

بنر و اسلایدر

قالب اینستاگرام

اینفوگراف

کاتالوگ

بروشور

تراکت

پکیجینگ

بنر ، استند ...

صفحه فرود

یکی از دغدغه‌های اساسی مشتری ها  نیاز به وجود یک مجموعه کامله که هم توانایی خدمات طراحی سایت رو داشته باشه و هم بقیه محصولات گرافیکی ( خدمات طراحی گرافیک ) شرکت و یا سازمانشون را بتونن کاملا مرتبط و ست طراحی کنن.

با این کار همیشه هارمونی روند کارشون حفظ می شه و از همه مهمتر مبلغ بسیار زیادی صرفه جویی می شه، چون که تمامی طراحی ها همه یکجا انجام میشه و در وقت و هزینه صرفه جویی می شه.

ما در شرکت هم تیم سعی کردیم که طراحانی با سلایق مختلف رو گرد هم بیاریم تا بتونیم تمامی نیاز های مشتری هامون رو پاسخگو باشیم.

در صورتی که شرکت و سازمانی تازه تاسیس هستین و یا به دنبال تحولی در سیستم ظاهری اوراق گرافیکی و وب سایت خودتون هستین پیشنهاد میشه از مشاوره کارشناسای ما استفاده کنین.

طراحی گرافیک

چرا طراحی گرافیک مهمه ؟

اولین چیزی که توی نگاه اول عموم، کسب و کار شما رو معرفی میکنه، طراحی گرافیکیه.

لوگو، کارت ویزیت، سربرگ، بسته بندی محصول و …. اولین چیزهایی هستن که غریبه ها برای اولین بار با دیدنش کیفیت کار شما رو قضاوت میکنن. یک طراحی گرافیکی خوب و فکر شده، میتونه شما رو خیلی خیلی به موفقیت تجاری نزدیکتر کنه.

طراحی لوگو چیه ؟

هر شخص حقیقی یا حقوقی یا هر شرکت تجاری برای معرفی خودش نیاز به نشان تجاری داره تا از اون نماد در تمامی تبلیغات‌ خودش استفاده کنه. این نشان باید به گونه‌ای باشه تا در ذهن مخاطب به خوبی نقش ببنده و طوری طراحی بشه که هویت و زمینه‌ی کاری اون نماد رو در نگاه اول به بیننده القا کنه.

چه نوع طراحی لوگویی مناسبه؟

طراحی لوگو ، حوزه ای بسیار وسیعه. تا به حال تعداد بی شماری لوگو های طراحی شده دیدین که هر کدوم با تکنیک خاصی طراحی میشن.

4 نوع تکنیک طراحی لوگو وجود داره:

  1. طراحی لوگوهای عکس دار ( آیکون )
  2. طراحی لوگوهای متن دار ( تایپوگرافی )
  3. طراحی لوگو حرف نماد ( مونوگرام )
  4. طراحی لوگوهای عکس و متن دار ( ترکیبی )
coverLogo
logoCover
coverLogo

طراحی لوگو های عکس دار

تصاویر تاثیر بیشتری در ذهن دارن و به راحتی تو حافظه می مونن. اگر یک طرح زیبا داشته باشین و یا بتونین از تصویر خوبی استفاده کنین ، لوگوی شما دیگه احتیاج به متن نخواهد داشت.  طراح های گرافیکی هم به خوبی در ذهن می مونن که تعداد بیشماری از اون ها رو دیدین. مثل لوگوی twiter , android , apple  و … اینکه بخواین یک طرحی داشته باشین که با نگاه کردن به اون کسب و کارتون تشخیص داده بشه خوبه ولی شرکت هایی هم هستن که طراحی لوگویی رو انجام دادن که هیچ معنی خاصی در طرحشون دیده نمی شه و لوگوی بسیار خوبی دارن. با این حال شما با دیدن این طرح به یاد این شرکت ها می افتین به این دلیل که خودشون به لوگو معنا میدن نه لوگو به اون ها.

طراحی لوگوهای متن دار

اکثر مردم دنیا طرح های ساده تر رو می پسندن. می تونین با یک متن کوتاه یا یک طرح گرافیکی ساده، تاثیر خوبی تو ذهن اونها بذارین. شرکت های بزرگی مثل Yahoo و Facebook.

این نوع طرح ها خوانا و کم گرافیک تر از بقیه مدل های لوگو هستن. برای کسب و کارهایی که برندینگ اهمیت ویژه ای داره و می خوان اسم برندشون رو معروف کنن این نوع طرح ها بیشتر استفاده می شه.

طراحی لوگو حرف نماد ( مونوگرام )

این لوگوها با استفاده از حرف اول برند یا استفاده از چند حرف به صورت ترکیبی طراحی می شن. نمونه های زیبای بسیاری برای طراحی لوگو حرف نماد وجود داره مثل : Skype ، Pinterest و LOUIS VUITTON.

از این نوع طراحی لوگو معمولا زمانی استفاده می شه که اسم برند کمی طولانی باشه.

طراحی لوگوهای عکس و متن دار ( ترکیبی )

طراحی لوگو ترکیبی عکس و متن دار برای برندهایی توصیه می شه که متن تنها و یا عکس تنها مفهوم کارشون رو نرسونه. با این روش میشه لوگوهایی طراحی کرد که قابل فهم و معنا دار باشن و یا ممکنه فردی ترجیح بده طراحی لوگو ساده ای نداشته باشه و همه چیز از همون نگاه اول به لوگو مشخص باشه. شرکت های زیادی از این نوع طراحی استفاده کردن مثل : amazon , puma و همراه اول.

طراحی کارت ویزیت

شما با یک کارت ویزیت به مشتریتون معرفی میشین ، اون چیزی که در نگاه اول مشتریتون روجذب می کنه ، طراحی کارت ویزیت شماست . طراحی کارت ویزیت باید به گونه ای باشه که شما رو تو ذهن مخاطبتون به یک نقطه شروع سبز تبدیل کنه . وقتی شما کارت ویزیت خودتون رو به مشتریتون میدین ، در ابتدا اون ها به طراحی کارت ویزیت شما دقت می کنن . پس مسلمه که اگه طراحی کارت ویزیت شما ، طبق سلیقه بازار هدفتون و جذاب باشه ، مشتریای شما کارت ویزیت شما رو نگه میدارن . هدف شما از طراحی و چاپ کارت ویزیت اینه که مشتریتون در صورت داشتن سفارش دوباره ، شما رو به راحتی پیدا کنه . پس اینجا شما یک طراحی کارت ویزیت جذاب می خواین که مشتریتون رو برای نگه داشتن کارت ویزیتتون ترغیب کنه . پس طراحی کارت ویزیت امری بس مهمه که طرح اون ، حداقل پونزده درصد از آینده کسب و کارتون رو رقم میزنه

چرا طراحی کارت ویزیت مهمه ؟

همونقدری که داشتن ظاهر تمیز و شیک برای یک رستوران میتونه سمبل کیفیت خدماتش باشه، کارت ویزیت هم میتونه توی اولین نگاه برای عموم مردم نشون دهنده کیفیت کار شما باشه. چون معمولا اولین خروجی از سلیقه و دقت نظر شما روی کارت ویزیتتون قضاوت میشه. خوبه که طراحیش رو به متخصص این کار بسپرید.

visitCard

طراحی ست اداری

officeSet

ست اداری مجموعه ای متشکل از سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت و احیاناً فاکتور و فولدر در جنس و ابعاد مختلف هست. ست اداری از لازمه های تبلیغاتی هر شرکت ، سازمان و یا ارگانه. تو ست اداری اکثراً برندینگ لوگو انجام میشه و از معمول مشخصاتی که در اون درج میشه ، میتونیم به آدرس شرکت اشاره کنیم. زمانی که شما به عنوان مدیر و یا حتی کارمند یک شرکت نسبت به انجام کاری نامه ای رو برای فرد یا ارگانی ارسال میکنین ، سربرگ رسمی شرکت شما در پاکت برندینگ شده ، به محتوای نامه شما ، اعتبار می بخشه . طراحی ست اداری باید به گونه ای ساده و خاص باشه تا مخاطب شما ، بیشتر به طراحی و برندینگ انجام شده در  اون دقت کنه. برای انجام مکاتبات اداری داشتن یک ست اداری زیبا با هارمونی جذاب جزء مزیت های یک کسب و کار محسوب می شه، اینکه مخاطب شما با در دست گرفتن سربرگ شما و یا نامه شما حس خوبی بگیره باعث ایجاد وفاداری و رضایتمندی در اون میشه، به همین خاطر ست اداری رو می تونیم یکی از قدیمی ترین و مورد نیاز ترین ملزومات یک کسب و کار بدونیم.

چرا طراحی ست اداری مهمه ؟

داشتن یک ست اداری زیبا و شکیل باعث میشه مشتریای شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در تجارتتون پی ببرن و این مورد ناخواسته، موجب جلب اعتماد مخاطب میشه. یک ست اداری دلنشین، دارای لوگویی هست که به زیبایی طراحی شده و یک رنگ سازمانی رو در کنار سایر اطلاعات تماس مشتری، به همراه داره و با تخصص حرفه ای، در هر کدوم از اقلام چاپی، با تناسب ابعاد، به درستی چیده شده. طراحی ست اداری از تخصص های تیم ماست.

بنرها در وب سایت مثل ویترین یک مغازه هستن که هرچقدر جذاب و پرکشش باشن جذب مشتری بیشتری دارن و نیازه که هارمونی سایت در وب سایت رعایت بشه در عین حال فروش هم برای کسب و کارتون بیاره، پس لپ مطلب این شد که بنر وب سایت باید زیبا باشه، مخاطب رو نسبت به عملی ترغیب کنه و در عین حال هارمونی وب سایت رو دچار تزلزل نکنه!

پیشنهاد می شه طراحی بنر صفحات وب توسط یک تیم انجام بشه تا آشپز سایتتون دوتا نشه این موضوع برای شبکه های اجتماعی هم صدق میکنه اگر کاور و یا استوری میخواین همگی باید در نهایت منجر به افزایش بازدید، فروش و یا نرخ تعامل بشه.

طراحی اسلاید سایت اگر بصورت اصولی انجام بشه، میتونه با استفاده از عکس ها و متن های جذاب، کاربر رو دقیقا به سمتی از سایتتون سوق بده که موجب فروش بیشتر شما بشه. برای مثال، با طراحی یک اسلاید جذاب، شما تمرکز مشتری رو به سمت خرید محصولی منعطف میکنین که سود بیشتری براتون داره یا کمتر دیده میشه. این اتفاق موجب فروش و سود بیشتر شما میشه. پس ازش غافل نشین.

چرا استفاده از خدمات گرافیکی برای وب سایت مهمه

در دنیای دیجیتال به خصوص طراحی وب سایت و شبکه های اجتماعی مختلف، استفاده از تصاویر گرافیکی جذاب بسیار حائز اهمیته چرا که شما فقط پنج ثانیه فرصت دارین تا مخاطب رو تو صفحتون نگه دارین و اون رو از یک بازدید کننده به یک مخاطب، طرفدار و دنبال کننده واقعی تبدیل کنین.

برای این منظور شما می تونی با استفاده و انتخاب تصاویر گرافیکی جذاب مخاطب رو دلبسته و مجذوب سایتتون کنین. توجه داشته باشین که استفاده از تصاویر و طرح ها تنها جنبه زینتی و تزئینی برای سایت نداره بلکه استفاده شما از این خدمات باعث جذب مخاطب به وب سایت و مشاهده محتواهای تولیدی شما میشه؛ به طور مثال در دیجیتال مارکتینگ ها استفاده از این خدمات در ابتدا مخاطب رو جذب می کنه و پس از اون مخاطب محتوای وب سایت رو مشاهده و در نتیجه پس از مطالعه در صورت مطلوب بودن محصول اون رو خریداری می کنه.

ظاهر مناسب وب سایت متناسب با نوع کسب و کار سبب می شه تا وب سایتتون حرفه ای به نظر برسه و همین عامل حس اعتماد بیشتر مشتری رو به دنبال داره که این حس اعتماد به نوبه خود سبب افزایش فروش و ماندگاری مشتری می شه، به طور کلی استفاده از خدمات گرافیکی آراستگی خاصی به وب سایت شما می دن.

اسلایدر_سایت

قالب اینستاگرام

اگر صاحب کسب و کار و تجارتی هستین یا قصد شروع اون رو دارین، برای دیده شدن و ارتباط با مشتری ها و مخاطبای مورد نظرتون نیاز به به یک راه ارتباطی دارین. شبکه‌های اجتماعی می‌تونن برای این هدف به شما کمک کنن.

شبکه های اجتماعی که مشهورترین اونا درحال حاضر، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و لینکدین هستن با استفاده از متن و تصاویر گرافیکی، جالب و جذاب، بهترین و موثرترین روش برای انتقال پیام و معرفی شما به مخاطبای جدیدتونه.

اما طراحی این تصاویر، استراتژی زمان و شیوه‌ی قرارگیری اون، نحوه‌ی برقراری ارتباط با مخاطب، رنگ بندی اصولی بر اساس سلیقه و علاقه مندی مشتری همگی نیاز به متخصصانی حرفه‌ای در زمینه‌ی گرافیک شبکه‌ های اجتماعی دارن که خود زیر مجموعه‌ی یک شبکه ی بزرگ از تولید محتوا به نام تولید محتوای گرافیکیه.

این روزا دیگه شبکه های اجتماعی یه جورایی بخشی از زندگی بسیاری از افراد جامعه رو شامل میشه و خیلیا هم که منبع در آمدشون شده شبکه های اجتماعی، در بازاری که اکثر افراد هستن نیاز به مزیت رقابتیه که یکی از این مزیت ها داشتن یک قالب زیبا و جذاب برای پیج هست، به عنوان مثال قالب اینستاگرام می بایست پر انرژی ، جذاب و اصطلاحا تو چشم باشه تا مخاطب ازبین صدها پست بر روی پست شما کلیک کنه در صورتی که لینکدین می بایست طراحی رسمی و باوقار باشه چرا که این شبکه اجتماعی مخاطبینی دارن که علت حضورشون بیزنسه نه چیز دیگه.

استراتژی درست در محتوای گرافیکی شبکه‌های اجتماعی چیه؟

در این موضوع ابتدا باید هدف اصلی برند خودتون رو مشخص کنین و اینکه چگونه قراره به وسیله‌ی شبکه‌های اجتماعی به این هدف برسین اما برای رسیدن به این هدف دو چیز رو باید مد نظر قرار بدین: اولا در این راه شما قراره برندینگ خودتون رو بسازین و ترافیک یا همون تعداد کاربرای خودتون رو افزایش بدین و دوم اینکه باید در تعامل و ارتباط موثر با کاربراتون بکوشین و بازخورد هرکدوم از اونها تو پیروزی یا شکست کار شما تاثیر خواهد داشت.

شناسایی مخاطبان

ابتدا جنسیت مخاطباتون رو مشخص کنین. آیا مشتریان شما خانم هستن یا فقط برای آقایون تبلیغ می‌کنین.البته اگرچه جنسیت افرادی که برای اونا محتوا و کار تبلیغاتی می‌سازین مهمه اما باید سعی بشه حدالامکان طراحی رو طوری انجام بدین که برای هر دو جنسیت خانم و آقا جالب توجه باشه. بعد از اون سن مخاطبای خودتون رو مشخص کنین. محصول شما قراره چه رنج سنی رو تحت تاثیر قرار بده؟ مشخص کردن این دو عامل کمک خیلی زیادی تو درک علایق و روحیات مخاطبانتون خواهد کرد که براساس اون می‌تونین گام‌های بعدی رو پیش ببرین.

استفاده از تصاویر و شکل‌های مرتبط با موضوع

حال که به درک درستی از پرسونای مخاطباتون رسیدین باید به دنبال بهترین و مرتبط ترین تصاویر و شکل ها با موضوع کارتون برین. در این روش هم میتونین عکاسی کرده و از ترکیب تصاویر واقعی با تم گرافیکی استفاده کنین یا کاملا شکل و فضای تصاویر را خودتون طراحی کنین.  تصاویری که انتخاب می‌کنین با توجه به شبکه‌ی اجتماعی که تو اون فعالیت می‌کنین میتونن جدی یا طنز باشن. اگر محتوای خودتون رو تو اینستاگرام به اشتراک میذارین می‌تونین طنز رو چاشنی کارتون کنین و از تصاویر کارتونی هم بهره ببرین. همچنین نوع چینش تصاویر تو اینستاگرام می‌تونه خاص و منحصر به فرد باشه.

استفاده از رنگ‌های اختصاصی و ویژه

از اونجایی که شما مخاطبای خودتون رو به درستی شناسایی کردین باید بدونین که رنگها در جلب توجه اون ها نقش بسیار مهمی دارن. هرکدوم از رنگ ها متناسب با طیفی که در اون حضور دارن ویژگی و احساسات خاصی رو منتقل می‌کنن. دونستن روانشناسی رنگها در طراحی گرافیک شبکه‌ های اجتماعی بسیار مهمه. به عنوان مثال برای نمایش احساس آرامش و ملایمت بهتره از رنگهای ملایم با طیف رنگی آبی استفاده بشه یا برای نشون دادن شور و انرژی رنگهای قرمز و نارنجی بهترین گزینه هستن.

طراحی قالب اینستاگرام شامل چه مواردی میشه؟

  • طراحی قالب پست
  • طراحی کاور پست
  • طراحی قالب و کاور ویدیو
  • طراحی قالب استوری
  • طراحی آیکون هایلایت
  • طراحی پروفایل

سایر خدمات هم تیم در این زمینه شامل طراحی کاور برای کانال های یوتیوب ، آپارات و لینکدینه.

طراحی اینفوگراف

طراحی اینفوگرافیک

اول از همه یک تعریف خیلی ساده از اینفوگرافیک بگیم براتون: اینفوگرافیک یعنی نمایش کلی امار و اطلاعات به صورتی که در یک نگاه قابل فهم و موثر باشه.

اینفوگرافیک عضو موثری از گزارشاته چراکه می تونه یک خلاصه ۲۰۰ صفحه ای از زحمات چندین ماهه شما تو زمینه ی خاصی رو در یک نگاه نمایش بده، تصور کنین شما یک تحقیقات بارز برای مشتریتون انجام دادین. به نظر شما خوندن ۲۰۰ صفحه گزارش براش راحت تره  یا نگاه کردن به یک اینفوگرافیک و متوجه شدن اون ۲۰۰ صفحه در یک نگاه؟ استفاده از اینفوگرافیک باعث میشه که بیننده با نگاه کوچکی به طرح نهایی، حجم وسیعی از اطلاعات رو به شکل بصری دریافت کنه. داده هایی که ممکنه شامل چندین صفحه نوشتاری طولانی از مقالات بلند بالا باشن. اینفوگرافیک میتونه کاربردهای مختلفی داشته باشه. از موارد کاربرد اینفوگرافیک میشه به این زمینه ها اشاره داشت: آموزش، ارائه، گزارش نویسی، تبلیغات، فرهنگسازی، رزومه نویسی، اطلاع رسانی و …

چرا طراحی اینفوگرافیک مهمه ؟

از اونجایی که انتقال اطلاعات متنی و نوشتاری ممکنه از صبر و حوصله بیننده یا مخاطب دور باشه، استفاده از اینفوگرافیک میتونه در رسیدن به هدف بسیار موثر باشه. یک طراحی اینفوگرافیک موثر و کارامد، که به دست متخصص این کار انجام بشه، میتونه شما رو خیلی زود به هدفتون نزدیک کنه. این هدف میتونه ارتقای سطح فرهنگی، کسب نمره بالا در ارائه مطلب، فروش بیشتر محصول نوین، استخدام در جایگاه شغلی مناسب و … باشه. پس این کار رو به متخصصش بسپرین.

infograph

طراحی کاتالوگ

catalog

بوتیک های لباس ، فروشندگان طلا و جواهرات ، فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی و … همگی برای نمایش محصولاتشون به مشتری ها، از کاتالوگ محصولات استفاده میکنن . وقتی به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه میکنین ، فروشنده برای نمایش کلیه محصولاتش و رنگ بندی اونا از کاتالوگ استفاده می کنه . همچنین فروشندگان موبایل و نمایندگی ها ، تصاویر ، مشخصات دقیق و رنگ بندی موبایل هاشون رو در یک کاتالوگ قرار دادن. کاتالوگ هم مثل کلیه امور چاپی دیگه ، قبل از چاپ احتیاج به طراحی دارن . لازم به ذکره که طراحی کاتالوگ باید همواره جذاب و کاربر پسند باشه تا مخاطبین شما با ورق زدن و مشاهده کاتالوگ شما ، احساس خوشایندی داشته باشن . به طور کلی کاتالوگ ، به گونه ای دایرکتوری محصولات شماست . یک کاتالوگ باید به دور از هجویات باشه، باید رنگ سازمانی و ابهت سازمان رو به درستی منتقل کنه، طراحی اون باید به گونه باشه که  بازریابی محصول و خدمت شما رو حتی در نبود شما انجام بده. کاتالوگ ها قطع ها و سبکه های متنوعی دارن ولی در حال حاضر سبک خشتی مورد پسند اکثر مخاطبینه و سبک های کتابی رو معمولا برای ارائه گزارش کار استفاده می کنن.

چرا طراحی کاتالوگ مهمه ؟

اگه شما محصولات متنوعی دارین یا خدمات مختلفی رو ارایه میدین، برای اینکه بتونین همه ی اینارو به مشتری خودتون اطلاع رسانی کنین یکی از بهترین روش ها کاتالوگ هست. تصور کنین داخل وب سایتتون توضیحات محصولی رو گذاشتین  و لید اولیه رو ایجاد کردین حالا مخاطب شما نیاز داره که بیشتر در باره شما و یا محصولاتتون بدونه. کافیه یک کاتالوگ دانلودی در انتهای همون صفحه قرار بدین و لید شما به سرنخ تبدیل خواهد شد.

طراحی بروشور

طراحی بروشور

حتماً تو کافی شاپ یا رستوران ها دیدین که لیست غذا و نوشیدنی هاشون رو در یک بروشور چند لت جای دادن  و از اون به عنوان منوی خود استفاده می کنن . طراحی بروشور در این موارد باید خوشمزه باشه ! خوشمزه بودن بروشور منوی رستوران یا کافی شاپ شما باعث میشه که مخاطبتون احساس خوبی نسبت به محتوای اون پیدا کنه . و همچنین طراحی بروشور در سبک فلت گستره انتخاب مشتری شما رو بیشتر میکنه . به این منظور طراحی بروشور جذاب مسلماً در فروش شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت . همچنین برندینگ لوگو در طراحی بروشور هم انجام میشه . به طوری که اکثراً از لت اول بروشورشون برای درج لوگو و مشخصات برندشون استفاده میکنن. ( لازم به ذکره که در بروشور های تبلیغاتی به غیر از موارد ذکر شده ، آدرس هم درج میشه . ) بروشور نمونه مقرون به صرفه و فشرده تر کاتالوگه. اغلب شرکت کنندگان نمایشگاه های داخلی و یا بین المللی برای توضیحات و اطلاع رسانی مواردی ، از بروشور استفاده میکنن . طراحی بروشور در مواردی برای آموزش با عنوان “بروشور آموزشی ” هم استفاده میشه. همینطور در بعضی بسته بندی کالا هایی که احتیاج به توضیحات محصول یا طریقه کارکرد ( طرز استفاده ) دارن ، از بروشور استفاده میشه.

چرا طراحی بروشور مهمه ؟

چون این روزها مردم زیاد وقت و حوصله ندارن که واسه خوندن انواع مختلف تبلیغات بذارن. به همین دلیل بروشور یکی از اون روش هاییه که در کوتاهترین زمان ، میتونه ببیننده رو با جزییات کار شما آشنا کنه. اگر میخواین مختصر و مفید خدمات و محصولات خودتون رو در عین سادگی در زیباترین شکل ممکن به مشتری ها معرفی کنین بروشور یکی از راه های اصلی میتونه باشه. طراحان ما تخصص خوبی تو این بخش دارن. میتونین ازشون استفاده کنین و نتیجه کار رو ببینین.

brochure

طراحی تراکت

tracket

تراکت ها اغلب در خیابون ها و بین رهگذر ها پخش میشن . برخی نیز اسپانسر خرید نایلون پلاستیکی برای سوپر مارکت ها میشن و در عوض تراکت خودشون رو  به نایلون ها منگنه میکنن . بعضی از کسب و کار ها هم با استخدام ” تراکت پخش کن ” اون ها رو به مراکز خرید و پاساژ ها می فرستن تا به صورت حضوری تراکت ها رو میان مغازه داران پخش کنن . از این رو طراحی تراکت هم باید مثل کلیه امور طراحی گرافیک جذاب باشه تا مخاطب رو به چالش کشیده و برای خوندن اون ترغیب کنه . البته در برخی موارد هم فست فودی ها و یا کافی شاپ ها برای ارائه منوشون به مشتری ها از تراکت نیز به جای بروشور استفاده میکنن . اما این مورد تا جایی صادقه که متون و تصاویر مورد نظر ، برای طراحی تراکت فضای کافی رو داشته باشن !

تقریباً اکثر کسب و کار ها به طراحی و سپس چاپ تراکت نیاز دارن . رستوران ها ، کترینگ ها ، کافی شاپ ها ، مشاغل خدماتی ، فروشگاه ها ، … فقط در این میان جای شرکت ، سازمان ها و ارگان ها خالیه . که حتی این مشاغل هم در برگزاری مراسم و نمایشگاه ها به تراکت تبلیغاتی احتیاج پیدا میکنن.

چرا طراحی تراکت مهمه ؟

برای شمایی که میخواین مختصر و مفید خدمات و محصولات خودتون رو به مشتری ها معرفی کنین، تراکت و بروشور میتونه یکی از راه های اصلی باشه. نکته ی مهم اینجاست که طراحی تراکت باید در عین سادگی در زیباترین شکل ممکن این اطلاعات رو انتقال بده. طراحان ما تخصص خوبی تو این بخش دارن. میتونید از تخصصشون استفاده کنین و نتیجه کار رو ببینین.

طراحی بسته بندی محصول

طراحی بسته بندی محصولات

بسته بندی محصول اصلی ترین عامل موفقیت در فروش یک محصوله، هرچقدر هم که محصول باکیفیتی داشته باشین تا زمانی که بسته بندی جذاب و مناسب پرسونای مخاطب خود طراحی نکنین محصول شما محکوم به حذفه! البته برای طراحی یک بسته بندی مناسب می بایست یک جلسه با تیم واحد فروش کسب و کارشما داشته باشیم تا بدونیم از چه استراتژی برای فروش محصولتون می خواین استفاده کنین، به عنوان مثال اگر محصول شما شکستنی باشه می بایست بسته بندی به نحوی باشه که استحکام مناسب برای نگهداری اجزای داخل محصول رو داشته باشه.

چرا طراحی بسته بندی مهمه ؟

طراحی بسته بندی باعث میشه هرمحصولی  ظاهر زیباتر و جلوه ی بهتری داشته باشه و همینطوراستفاده ازش رو دلپذیرتر میکنه. شما با طراحی بسته بندی متفاوت، ابتکارعمل رو به دست گرفته و متمایز از دیگر رقبا در بازار ظاهر میشین و به عبارتی بسته بندی منحصر به فرد، انتخابی آگاهانه بوده و گامی مثبت در جهت برند سازیه.

بسته_بندی_محصولات

طراحی بنر و استند و اسلایدر سایت

طراحی_استند

حتما توی نقاط مختلف شهر بنرهایی دیدین که روی پایه های فلزی ایستاده بنا شدن. بنرهای شهری مثل بیلبورد پشتشون فلز مستحکم نداره و فقط توسط دو تا گیره فلزی از بالا و پایین کشیده شدن . معمولا چاپش رو با بنر یا فلکس انجام میدن که نسبتا در مقابل فضای باز مقاوم هست. محتوای طراحیش معمولا شامل یک پیام اطلاع رسانی مهم هست که در کنار عنوان، لوگو و اطلاعات تماس برند شما قرار میگیره.

به فضاهای تبلیغاتی محیطی که سازه های فلزی دارن، بیلبورد گفته میشه. بیلبوردها معمولا در حاشیه خیابون، بزرگراه، اتوبان، آزادراه و بعضا روی ساختمون ها قرار دارن و از لحاظ دیداری، موقعیت خوبی دارن. عموما توی سرعت بالا و از فاصله زیاد دیده میشن. طراحی بیلبورد میتونه موضوعات مختلفی داشته باشه و برای مثال فروش کالا یا خدمات شما رو به نمایش عموم در بیاره. پس رعایت اصول اولیه برای طراحی بیلبورد خیلی مهمه.

استند ها راهی متنوع و موثر برای تبلیغات هستن، استفاده از این روش های کاربردی در تبلیغات میتونه آگاهی مردم رو نسبت به شما و برندتون بالا ببره. توجه داشته باشین که در هر نوع محیطی از جمله خیابان ها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، مکان های عمومی و … میتونین از این نوع تبلیغات استفاده کنین.

اجاره بنرهای شهری از لحاظ مبلغی، بصرفه تر از بیلبورد هست و از این جهت برای اطلاع رسانی پیام های عمومی و بومی پیشنهاد میشه. بنر شهری معمولا توی پیاده رو نصب میشه و از فاصله نزدیک توسط عابرین پیاده یا خودروهای در حال حرکت دیده میشه. این سبک تبلبغات برای تجارت های بومی مثل فروشگاه ها، آرایشگاه ها و مغازه هایی که در یک محدوده شهری خاص فعالیت میکنن گزینه مناسبی هستن.

طراحی صفحه فرود

طراحی صفحه فرود

برای اینکه مشتریان بتونن از تخفیفات، اجناس جدید و خدمات ارائه شده توسط شما آگاهی پیدا کننن استفاده از صفحه فرود (Landing page) بهترین گزینه است. توجه داشته باشین که علاوه بر محتوای غنی و کوتاه استفاده از طراحی گرافیکی نیز نقش موثری در جذب مشتری داره؛ طوری که اگر طراحی گرافیکی شما جذاب باشه بازدید کننده اون رو پیگیری و به آن ورود پیدا می کنه.

طراحی_صفحه_فرود
طراحی گرافیک

سخن پایانی

امروزه از خدمات گرافیکی چه در طراحی سایت و چه در شبکه های اجتماعی به وفور استفاده می شه که نوید دهنده نقش مهم گرافیک در جذب مخاطبه ، چرا که در دنیای دیجیتال خدمات گرافیکی در طراحی سایت و شبکه های اجتماعی زبان گویای شما برای معرفی محصولات و خدمات به شمار می ره که شما می تونین از اون برای جذب مخاطب استفاده کنین.

شرکت هم تیم با استفاده از آخرین تکنولوژی و نرم افزارهای روز بهترین خدمات رو برای موفقیت در کسب کارتون معرفی و به شما ارائه می ده.

" تماس و سفارش آنلاین خدمات هم تیم "

چت آنلاین (پایین سمت راست در دسترس است)

پیام به واتس اپ ۰۹۱۴۴۳۲۴۳۱۶ (فقط چت)

تماس مستقیم (دفتر) ۳۵۵۹۵۷۱۹ ۰۴۱

ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما